back again..

Var fett längesedan jag upptaterade nu.. Har bara inte blivit av att jag skrivit, kanske för att det bara blir massa privat tjaffs om vad jag skriver, trist...
Men men, jag och charlotte sitter nu i väntan på att gabbe och jake ska komma med bilen och hämta upp oss. Så vi äntligen kan fara till sthlm. Vi kommer väl att vara framme inatt någongång. Blir att sova påp dirren då, antar jag ialf.. Imorgon ska vi ialf ut på jakt efter min kära pälsjacka som var slut i karlstad, så imorgon blir det tripp till hässelby, kista, och centralt ofc,  ah vi ska inprincip överallt där cubus finnns. Får se hur vi lyckas.
Johannes ska vi förbi imorgon med, efter det är allt klart inför nyår, då är det bara hem och tagga, det ska bli riktigt kul alltså.

^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0