Botten är nådd.

Riktigt slapp dag har det varit, Direkt när tåget hade rullat in på karlstad C, bar det av till scandic klarälven och äta julbord. Det var riktigt gott.
Efter julbordet skjussade pappa hem mig, hade tänkt och lägga mig och sova, men istället fastnade jag framför datorn. Har suttit här sen klockan 1 alltså. Bortkastad tid om jag får säga det själv, jag hade verkligen behövt plugga!
Men hur ofta gör jag det? ALDRIG! Jag tror inte att jag kan plugga, vet inte hur man gör, det går liksom inte att koncentera sig, och om man väl kommer igång, så är det alltid någonting som stör en. USCH!

Men iallafall, sitter ocg väntar på att min sängkamrat sussie ska komma nu, så vi kan gå ut på en promenad och snacka lite skit, faktist varit en hel helg utan att vi ens pratat, fruktansvärt ovanligt alltså. Tur att man kan göra någonting åt det.

Ska hoppa in i duschen fort nu innan hon är här.

^^lisemaria


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0