Galet trött!

Helt sjukt vad jag är trött, vet inte vad som är felet med mig.
Sussie sov hos mig inatt med, vi kollade på Mulan igår kväll, lika bra som alltid, killade mig på ryggen gjorde hon med, det är självklart lika skönt som alltid.
Somnade rung halv 12.
Imorse väckte hon mig vid halv 7 och gjorde mig galen, inte skulle jag upp då iallafall, dock ville jag ju inte upp överhuvudtaget!
Men inte ofta jag får som jag vill, så sussie släpade md mig till skolan trots min vilja!
Skulle precis byta om till kockkläder när jag kom på att dom var hemma, typiskt mig. Det sista pappa sa till mig igårkväll var just glöm inte dina kläder imorgon, men jag är som jag är också!
Var väl på skolan ett tag, sedan drog jag hem till simone och kollade på peter pan och sov i någon timme, riktigt skönt!

Senare drog jag hem och kolla film och bara slappade, sen har jag suttit här och ruttnat hela dagen.
Har även försökt fixa min msn på denna stationära datorn, men inget verkar gå min väg. Står att brandvägen är ivägen och massa annan skit. Trots beskrivningar på hur jag ska göra så kan jag inte fixa det. Riktigt törligt.

Agge var här en sväng för ett tag sen, hon skulle och kolla på hockeypojkar i LLA, men jag orkade inte följa med så jag ska möta upp henne senare.
Nu ska jag ringa pappa och kolla vart han håller hus, tycker aldrig att han är hemma nuförtiden, i och försig är det skönt att vara ensam..
Jusste (I) , fick ju reda på häromdagen att pappa åker till Finland med sina hockeygubbar på fredag, så hela helgen blir ensam, då blir det bara film och mys, ser fram emot en riktigt lugn helg. Det behövs.

Måste ju ringa challeballe med, hon verkar typ försvunnen eller något, snuskigt svår att få tag på. Men det löser sig. Peace

^^lisemaria

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0