Hello you.

Första steget avklarat på min resa mot huvudstaden!
Vet väl inte om jag vill påstå att det gick enligt mina förväntningar, mina betyg måste upp till G,  vilket är nästan alla! Ekonomi måste kollas igenom, varför jag vill osv osv. Syon påstod med att jag måste ha vårdnadshavares underskrivt, vilket jag inte alls kommer att behöver efter som att jag är 18 när jag ska bärja 3an. Det skulle ju kännas bättre om dom hjälpte mig så mcyket som möjligt såklart, pappa har jag iallafall fått med på ett spår, med mamma är det en annan visa, tyvärr. Men hon ångrar sig nog!  På fredag ska jag iallafall prata med kurator, mentor och studievägledare, se om det går bättre då, jag menar är det något som jag verkligen vill så måste jag väl kunna göra det, då borde dom hjälpa mig så mycket dom kan, och jag vet ju att detta går att ordna.


så, GO FOR IT GIRL!   EXAKT VAD JAG SKA GÖRA.


idag har jag sovit för det mesta, riktigt skönt. Förutom skolan.
 Pappa kom nyss hem med, han tycker jag ska städa mitt rum, det tycker inte jag. För det är så tråkigt.
Nu har jag lite saker att ordna, uppdaterar säkert senare.

^^lisemaria

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0