låt det gå min väg.

Har ju tänkt ett tag på att jag vill praoa i sthlm, det blir alltså 4 veckor prao, 4 veckor inne i skolan, i karlstad. Finns nog inget hellre jag vill nu.
Vill även gå 3an i sthlm, på stockholm hotell&restaurang skola, vid globen. Varit inne och kikat lite på skolan, och det sla tydligen gå bra att byta till 3an direkt.
Så imorgon ska jag prat med studievägledaren om allting, och se vad hon tycker!
Vill bara att allt ska gå igenom nu, så jag kommer bort ifrån allt här, känner verkligen att jag vill starta på nytt, någon annanstans, det skulle vara så underbart. Ett stort plus är att min kära charlotte kommer finnas vid mig 24/7.
Hon tog ju faktist det stora steget helt själv och började på kunskapsgymnasiet globen. Riktigt modigt av henne tycker jag!

^^lisemariaBild ifrån Egyptien, hurghada.

Kommentarer
Postat av: charlotte

du är också modig mitt hjärta! (L)

2009-12-09 @ 22:16:42
URL: http://lovisacharlotte.blogg.se/
Postat av: lajsy

och det är dig jag få tacka för all styrka!

2009-12-09 @ 22:26:04
URL: http://lisemaria.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0