Nyvaken och lika trött.

Gårdagen var bra! Jenny kom hit och vi kollade på idol och hade det mysigt.
Vid 10 kom lucifer med, riktigt saknad..
Erik vann ju såklart idol, precis som jag ville! Jenny och lucifer höll på calle dom, klart att han med var bra, men alldeles för rockig tycker jag..
När idol slutat satt vi på youtube och tittade runt, riktigt kul faktist, hur nu det gick till..

Dom drog väl frammåt 1, då gick jag och la mig, men kunde inte sova.
Så ringde och väckte sussie, vlket hon såklart gillade (låtsas vi som) pratade lite skit med henne en stund..
Sen blev det film, och telefon med ^^... pratade i 2 och en halv timme, blev fortfarande inte tött.
somnade väl tillslut vid klockan 6!

Sussie kommer väl till mig snart nu, hon tyckte att vi skulle ha disneylan, men det lät väl bra. Det är ju trots allt lussevaka!
Väntar på att challe ska skicka sms med så jag kan ringa, vi måste typ kolla tågbiljetter till sthlm så dom inte tar slut, lär ju vara smockfullt på ett tåg till sthlm på självaste nyårsafton? right?.. aja.

Behöver att pappa ska komma hem nu med, måste verkligen prata med honom om skolan och allt, vet inte hur jag ska göra..

^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0