so close, but still so far away.

no fighting spirit is exactly what I feel right now.
feels like nothing would go my way.
But I will not give up, what have I fought?
I'll do it, what was all this pain necessary for otherwise?
nothing!..



Lite hjälp på vägen skulle kännas bättre kanske, jag vet inte.
Säger bara tur att jag har min charlotte, någon som man alltid kan prata med, och som förstår!
Medans vissa fattar 0,00000. That´s life.
Vaknade upp med sussie bredvid mig i sängen idag. Bara kollat film..
Hon drog vid 5 typ, låg kvar i sängen och kollade film till 9 då jag gick ut och gick medans jag pratade i telefon med bästa c, pratade om hur jag ska göra med allt, eller vi? Vi vet inte, jag vet inte, hon vet inte.. skitjobbigt, men vi ska nog komma fram till det bästa utav alltenativen, hoppas jag..
Har varit en riktigt tung dag... ;/

Imorgon ska jag iallafall till tandläkaren kl.10.00...
Efter det blir det, jag vet inte, antar att jag måste tvinga mig själv till skolan.. Om jag nu hinner på första lektionen, ska på andra iallafall psykologi.
Efter skolan ska jag köpa tågbiljett till mig och charlotte.
vi åker hem till henne i sthlm på nyårsafton, bäst och boka biljetterna nu för vi lär ju inte vara ensamna om att åka dit då, stannar hos henne en vecka frammåt med, om inte längre. ser fram emot det.. Blir mellandagsrea och bara mysmys och mys. ska kolla på flinta nu.

^^lisemaria.ensam är stark?   kanske till en viss gräns, innan botten är nådd.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0