Stockholm..

Kom fram till sthlm inatt vid halv 1. Det var en lugn men rolig bilresa med gabbe&jake.
slängde mig i sängen ganska fort när vi kom hem, och somnade lika fort, skönt.
Vi vaknade vid halv 1, gjorde oss iordning och rullade iväg till stan, letade runt efter min eftertraktade pälsjacka men självklart var den slut i hela sthlm..
Så gick vi förbi axelssons, såg att dom hade jätte mycket rea på jackor, så vi kikade in där.
Tur som ja har så hittade jag pälsjackan ifrån vila där, har kollat på den också, så den blev det att köpa!
Efter att vi sprungit runt på stan i några timmar så åkte vi till kista, för challe hade något smink undanlagd där som hon skulle hämta, lycklig blev hon med.
Jag köpte även 2 tröjor, och ett par tights..
Efter kista drog vi till johannes en sväng, sedan mötte vi upp gabbe&jake, dom skjussade hem oss, gött!
När vi kom till hagsätra så handlade vi lite frukost och käk.. Sedan kom vi in, och jag slängde mig i sängen, sköönt.
Och charlotte har precis lämnat mig och åkt till Main :O Så här ligger jag nu ensam, får se vad jag hittar på.
Gammal bild ifrån när det var party hos challeballe

^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0