vill inte ha någon rubrik

'NUUUUUUUUUUU, vill jag ha den 29onde.
För då drar vi till sthlm, fyfan vad kul.
Hoppas nyår verkligen blir lyckat nu, ryktas ju om att jag och charlotte ska på VIP party, och åka limoucine? (stavning?..)
Vill att denna veckan ska ta slut nu med, usch.

NÄsta vecka blir det..

Måndag: Minijulafton hos storebror!
Tisdag: Stockholm och julshoppa med pappa, och transportera hem charlotte!
Onsdag:? Sista julhandlingen?
Torsdag julafton..
Fredag, invänta den 29onde!!!!

Vill ha en GHD plattång + hårblås
skor ifrån zarah
nyårsklänning, sett snygga på både vila & MQ
Skitsnygg pälsjacka ifrån Cubus

en s.k måste köpalista..
Men väntas och se vad man får i julklapp, så ingen shopping innan jul nu iallafall.
Nu ska jag föröka börja skriva på min lååååånga uppsats om olyckling kärlek som ska vara inne imorgon, Hööh`?

^^lisemaria.

Kommentarer
Postat av: sussiepuss

stavas det inte limosine eller? hahaha

2009-12-15 @ 22:58:03
Postat av: lajsy

vet inte jööööö

2009-12-15 @ 23:14:03
URL: http://lisemaria.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0