Sista dagen i Karlstad.

Kom hem runt ett inatt så la oss i sängen och jag somnade direkt, älskling kollade på film tills han somnade.
Vi var på Stan igår med sofie, lunchade på mitt i city.
väntade på att pappa skulle komma till stan ifrån Örebro för vi skulle köpa träningsläger och skor.
När han kom gick vi in på Stadium och köpte skor, träningbyxor/jacka och en sporttop.
Känns jätte skönt att ha köpt det, för nu ska det börjas powerwalka/springa.
Nu ska extrakilorna bort, kör på winter 10 istället, beach 10 är överskattat.
Efter vi hade köpt de så drog jag och Toni till mamma på middag, maten var jättegod.
Jonna och Andreas var också där, längesedan jag träffade dom allihopa, så det var mysigt.
Efter vi hade varit där så drog vi och mötte upp Sofie, vi satte oss vi älven och pratade, när det började regna åkte vi till en förskola och satte oss under tak och spelade kort och pratade.
Älskar sånna kvällar när man bara kan sitta i timmar och nästan inte göra någonting, bara prata.
Vi cyklade hem vid klockan 1.

Idag ska vi till Ikea med Sofie, kanske om vi hinner?
Måste till pappas jobb och skicka klart inbjudningarna, har lite kvar.
Efter de måste vi hem och städa och packa, för morgon åker vi hem till Stockholm.
Ska bli både skönt och lite tråkigt, kommer sakna vännerna här hemma.
Men ändå skönt och komma till sthlm, så jag kan börja jogga, söka jobb, sparka iväg Toni till skolan :$ ....
Imorgon ska jag till sjukhuset, och till ungdoms motagningen och ta ut min p-stav, haft den i 3 lång år nu.
Hörs sen.
Världens bästa mamma.



träningskläderna.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0