Stan.

Inlägget nedanför hamnade lite konstigt, såg att det låg i utkastet?
Ni vet de långa inlägger jag skrev som jag blev så förbannad över att det försvann...

Hade en mysigt dag igår med Sofie&Sanna och älskling, jobbade en stund sen gick vi på stan.
Fick min försenade födelsedagspresent av Sanna, fick välja vad jag ville ha så jag tog hål i Tragus, (ett ställe i örat)det blev skitsnyggt och gjorde inte alls ont, blev bara lite chockad för att det gick så fort!
Bara tungan och tattoo kvar nu.

Nu ska vi ner till stan och möta upp Sofie, ska kolla på löparskor och löparbyxor som jag ska köpa sen med pappa.
Innan dess måste jag köpa alsolsprit och ett pandorasmycke.
Sen kväll ska jag & Toni till mamma och äta, det ska bli jätte mysigt inte träffat henne på länge!
Hålet i tragus jag fick av sötis Sanna

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0