Utkast: Aug. 15, 2010

Blev inget bloggande igår, hade inte tid.
I fredags firades Sofie Engström, vi var hemma hos henne och för festade och hade det jätte trevligt, vid halv 11 eller något drog vi in till stan och på Scoore. Mötte upp älskling också så han följde med. Vi hade det jätte kul där inne.
Kom hem efter 3 någon gång, Sofie sov kvar med.
Vi vaknade rätt tidigt igår, tog det lugnt ett tag sen drog vi in till stan.
Jag skulle lämna in min mobil, den har blivit helt förstörd i displayen, och ljudet funkar inte ibland osv. Va inne på telenor för någon dag sedan, eftersom jag har helförsäkring så sa dom att jag får en ny för 600 kronor.
Så igår när jag skulle in och fixa det så sa dom att jag var tvungen att ringa och anmäla att den var trasig, sen måste jag skicka in den, sen är det flera veckors väntetid på en ny?
Säg då inte att jag kan betala 600 och få en ny, förklara aldrig första gången man går in och frågar? MONGON!
I alla fall, efter det gick jag Tompa & Sofie och käkade på Antep.
Sen åkte vi till båten och åkte tub och badade. Jätte mysigt, tog dock ett tag innan Toni kom i vattnet (badkruka)..
Sen åkte vi hem och Toni satt och pluggade resten av dagen/kvällen.
Jag spelade kort med Sofie&Sanna, jag vann givetvis.
Sofie drog vid 2 eller något då la vi oss och kollade film och sov.
Idag har vi inte gjort någonting bara ätit frukost, nu sitter vi på varsin dator och kikar runt på allt möjligt, Toni skulle beställa iPhone 4 men jag stoppade honom, så nu är han lite småsur. Men han förstod i alla fall anledningen till varför han inte skulle beställa en, det är ju bra om han köper rätt abonemang, så det blir billigast.
Tråkigt att vi inte har en Tele2 butik i Karlstad heller. Så direkt vi kommer till Stockholm ska han köpa en, eller beställa. Så dryg leveranstid på dom...
Vi vet inte vad vi ska göra idag heller, tråkigt.
Vill träffa Challe sen, hon är hemma vid halv 7.
Ha världens träningverk också av tuben igår..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0