00:07

Tjulululu, Jag och älskling har precis käkat lite.
Nu ska älskling röja lite på rummet, medans jag packar åt oss.
Vi åker till Karlstad imorgon klockan halv 6.
Vi ska åka SJ Regional och jag är helt överlycklig, mitt älskade dubbeldeckartåg som jag bara har tittat på än så länge.
Annars har jag bara tagit det lugnt idag, varit på stan, köpt en till Onepiece, tummen upp för det!
Varit med Charlotte och tryckt kanske världens godaste baugett ifrån tasty's
Köpt en till julklapp till älskling med!

Jag har även blivit faster med, äntligen. Superroligt.
Till en liten milton, eller inte en så liten en kanske.
tror det var 4600g och 58 cm. en jättebäbis.
Ägnar en tanke åt Jonna och andreas med, tänker på dom och hoppas allt blir bra!
Ska bli kul och se mitt älskade brorsbarn hoppas på att få se Milton i helgen.

Nu ska jag väcka älskling som skulle "vila" vilket han inte kan för han somnar direkt!
Måste bli klar med packningen så vi kan sova någongång.
Puss på er.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0