04.04

Nu är allt städat och klart, kom nyss in efter att ha varit på en liten promenad.
Skönt med lite luft efter allt vi gjort i kväll!..
Rummet blev ännu bättre nu, och ännu mer städat, skönt!
Gäller bara att försöka hålla rummet så här med.

Har jag förresten berättat att jag är sjuk? Har fått halsfluss.. Jätte tråkigt och det gör ont som bara fan..
Därför jag är vaken så sent också, det gör så fruktansvärt ont på nätterna.
Har varit på synundersökning med, hade synfel, nästan lika mycket om Toni, jag som kallar honom blind?
Så nu har jag fått linser och ser som en gud!
Så jag och älskling ska lägga oss i ett varmt bad nu.
Får se om jag uppdaterar senare med lite bilder från den senaste månaden.
Om inte så hörs vi i morgon!
Min nya väska, den gick loss på 995 nå nu ska den användas flitigt!
Den nya spegln.
Hyllan, som är placerad på vårat bord, vart jätte bra faktist (A)
Min myntsamling går i alla fall framåt,

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0