04.57

Hej på er, är det okej att vara vaken så här sen/tidigt?
Kan i alla fall inte sova, rättare sagt har inte försökt heller.
Men jag vet att jag inte kommer kunna somna för jag har så fruktansvärt ont i min hals.
Under veckan som varit så har det blivit bättre i halsen, bara haft lite ont på kvällen och nätterna.
Men idag har allt plötsligt blivit värre tyvärr.
Jävla halsfluss, orkar inte ha denna skiten längre.
Imorgon har det i alla fall gått en vecka sedan jag var på vårdcentralen senast.
Dom sa då också att om det inte hade blivit bättre efter en vecka så skulle jag komma tillbaka och få antibiotika.
Så imorgon får jag väl ringa dit, om det är öppet på lördagar?
Hoppas på att jag får en tid...

Ifrån det nu, idag har jag älskling och Charlotte åkt hem till Karlstad.
Klockan halv 6 lämnade vi Stockholm, jag blev jätte besviken...
Vi skulle åkt 7 egentligen men så såg jag när jag bokade att klockan halv 6 var det SJ Regional vilket är min dröm att få åka så då köpte jag biljetter till det.
Men så rullar det in ett jävla intercity tåg :(..
Men som tur va fick vi en svart ny vagn, så jag blev lite gladare!
Tågresan gick hyfsat fort alla 3 satt som mördar framför en varsin dator.
Toni & Challe kollade på varsin film och jag spelade monopol!
När vi kom fram kom pappa och hämtade våra saker sen drog jag och Toni till mamma där Sandra Tommy Monica och David va.
Satt och pratade en stund, David drog ganska snabbt.
Jag och Toni käkade god mat, spelade wii med Sandra, och alla andra och drack Gin o tonic.
Vid halv 1 åkte jag och Toni och resten med bussen in till stan.
Vi gick utanför Scoore och träffade Sanna, Emma, Victoria och trevligt folk.
Sen åkte jag coh mitt hjärta hem, och nu ligger vi i söngen med en varsin dator och inte gör speciellt mycket, vi ska snart kolla på 3500 bilder som jag hittade på min dator, sen ska vi sova!
Hörs imorgon då ska vi träffa min söta saknade louise!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0