11.17

Godmorgon..
Äntligen har jag fått in Toni i duschen, han är så jävla svår och väcka hans humör är inte och leka med, skulle han få bestämma själv ska han sova i typ 15 timmar? vilken knäppis..
Inatt har varit en helvetes natt, eller morgon kanske jag ska säga.
Har sovit 2-3 timmar, luggit och grinat hela morgonen för min hals!
Inte kunnat prata eller svälja :/..
Ska i alla fall till gripen klockan 12:45 så jag får min jävla antibiotika!
Efter det åker jag och älskling till mamma och tar det lugnt en stund, efter de åker vi alla till bergvik och går i lite affärer.
Ska byta upp mitt wii som jag får av pappa i julklapp till en xbox, med xbox kinect!
Senare kväll blir det god middag här hos pappa, annars blir det bara lugnt.
Kanske bloggar ifrån mamma sen, annars ha en bra dag allihopa!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0