15.15

Hej på er, vet att jag sa att jag skulle upptaxera igår, förrgår osv.
Men jag har faktist haft fullt upp.
Firat 3 julafton.. Jätte mysigt.
Har packat massa lådor som vi ska flytta iväg idag.
Så ikväll kommer mitt nya rum vara klart.
Så detta var sista natten på färjestad, från och med inta bor jag på Tingvalla.
Jätte skönt och komma närmare stan.
Dock vill jag inte lämna min kära Sanna som bor så nära :(..
Håller på och laddar in bilder på datorn nu så dom kommer upp alldeles strax.
Älskling åker hem inatt med klockan 2, men kommer tillbaka den 29onde.
Vill egentligen ut i kväll med men stannar nog hemma och fixar i rummet.
Louise kommer nog och sover hos mig sen, kanske ludds också får se hur det blir med det.
Ska ladda upp bilder nu, dom kommer upp alldeles strax.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0