18.21

Hej på er.
Idag har det inte hänt mycket än så länge, sovit, ätit och kollat film.
Älskling drog till jobbet för någon timme sedan.
Har bara legat och kollat på film sedan dess.
Ringde pappa också, angående min julklapp som jag önskat mig.
Nintendo Wii limited edition, det röda man får med supermario spelet också.
Men i alla fall, jag har ångrat mig, jag vill istället ha Xbox 360 kinect.
Det verkar mycket roligare, och bättre.
Slipper hålla i kontroller och grejer när man spelar.
Men så sa pappa att "jultomten" hade redan varit iväg och fixat min julklapp.
Så får väl se om jultomten är gullig och byter, om inte så byter jag när jag får min julklapp om jag inte hunnit ångra mig igen förstås.
För vad händer om jag ångrar mig sen ångrar jag mig igen?
Det kommer lösa sig vilket som.
Jag har i alla fall köpt klart alla mina julklappar nu, vilket känns superskönt!

Det ända jag väntar på nu är att jag ska bli faster, vilket jag enligt beräknad tid skulle blivit för 3 dagar sen, men lilla Milton verkar vilja stanna kvar i mamma Jonnas mage?
Tycker han ska komma ut nu, vill inte vänta längre!!! :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0