18.46

Sticker iväg till coop nu, ska handla lite mat som jag ska laga sen.
Wook.  Nudlar. MUMS!
Tror jag visat det i bligen förut? minns inte riktigt..
Senare kväll blir det att kolla Beck med Anita, trots att jag har sett alla Beck sjukt många gånger så är dom alltid lika bra.
På något sätt så tycker jag alltid att filmer är bättre på tv.
Hoppas på att Challeballe kommer sen med, hon är saknad, trots att vi inte har varit ifrån varandra många dagar.
Jussté en sak till, nu är nyår bestämt.
Det blir i Karlstad älskling följer självklart med.
Det bli hemma hos Anna Skönaste Asker, med dom som hon bor med, det kommer bli så sjukt roligt, längtar redan!
Nyårs outfit är redan inhandlat med, nu saknas bara accessoarerna till det!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0