100209

Haft en underbar dag, men underbara vänner.
Började med skola imorse, eller vid 12. Hade en lektion.
Efter det drog jag sofie mimmie och nicole hem till mig. Där sanna var, tydligen. hihih, go.
Köpte med oss bacon, broccoli, bearnessås, och cola.
Så gjorde jag sjukt god mat till mina kära vänner, och som tack för det så städade dom mitt rum, eller jag. Dom gjorde det frivilligt, dammade och dammsög tillochmed, vilket jag verkligen hatar. Men fint blev det, så nu är det bara garderoben kvar, som ser ut som. Nej jag vet inte vad, allt är inkastat iallafall, inte okej.
Maten med, shit aldrig sett sofie äta så mycket, hon åt lika mycket som alla vi andra gjorde tillsammans, trodde hon skulle kräkas eller något, men hon rullade fram bra efter det.

Vi kollade nya avsnitten av One tree hill.
Beck stormens öga kollade vi med, hade ju aldrig sett den, och den kom ut förut.
Den var väldigt bra, men väldigt annorlunda till skillnad ifrån alla andra beck filmer.

Drog in till stan vid 10 och mötte fei, vi tog oss en promenad, och pratade. Riktigt mysigt.
Kom hem för ett tag sedan, och har suttit och letat lägenheter och har verkligen hittat en sjukt bra.
I nacka, en 4a, med bra pris och allting. Vill verkligen ha den, men jag är väl antagligen inte ensam om det, självklart.
Så jag tänker inte sitta hör och hoppas, då blir jag bara besviken. Känns bätte och tänka att man inte får den, men det märks. Får väl se om jag få något samtal imorgon.

Nu ska jag duscha, diska, och spela cs (H)... Hörs

^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0