Hello you.

Faktist varit i skolan både måndag och tisdag. Har dock bara haft 2 lektioner. Men bra av mig iallafall!
Nicole är här nu, och jag är jätte sugen på att fota, skulle behöva nya kort alltså..
Ja det är ett måste, så det får nog bli så!
Ska du och gå med andrea ikväll med, fei med antar jag! Tar väl samma runda som igår, en riktigt go långpromenad!
Men väldigt skönt faktist!... Ska tralla förbi mamma när vi ska ut med, och hämta en parfym hon köpt till mig med.
DKNY den rosa (L)

Vill att det ska bli sportlov nu, så jag får åka till Stockholm.

Första helgen, bär det av till jakan.
Under veckan challe antar jag.
Sen på torsdag så kommer jenny sofie och mimmie och (sanna), det kommer bli toppen, med mys och party!

Nu ska jag, se på pipLarsson, eller sova, eller göra mig iordning? Eller jag vet inte det märks.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0