Home!

Kom hem ifrån Stockholm, tyvärr.
Men Sofie och Mimmie blir nog glada och se mig, som dom saknat mig, tänk att dom hade så törligt utan mig? Har ju faktist saknat dom som tusan också.
Men jag har iallafall haft det superbra i "Storstaden", som vanligt. ♥
Åker dit om 2 veckor igen, när sportlovet börjar, kommer vara där hela veckan då, skönt.

Letas lägenhet förfullt med, och challe fick napp. En 5a i Hagsätra, skulle tagit den om den inte var så jäklans dyr, om den bara hade vara 2000 billigare, så hade den varit våran, eller om vi hade haft jobb redan, då hade ekonomin gått ihop, men nej inte som läget ser ut nu!

Tänkte lägga mig och försöka sova ganska snart, har blivit sena nätter hela helgen, tidiga mornar, kanske man ska kalla det. Men det var det värd! Trygghet är värd allt...

Om man bara skulle kunna beskriva känslan.
tryggheten, närheten, öppenheten, djupheten.

^^lisemaria

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0