svacka?

Verkligen inte bloggat på länge, vet inte varför men.
Har väl inte bara haft orken till det..

vill ha sportlov nu med, för då blir det stockholm.
stockhlolm den 18e med, vem cet kanske innan med.

Har bytt tillbaka till Tullholmen med, var riktigt jobbigt och byta miljö..
Så nu har jag möte på onsdag, om vad jag ska jobba upp, och hur vi ska göra med schemat, eftersom priv läraren inte har lekioner varje dag?.. aja.

Hockey ikväll med = jobb. Som jag inte har någon lust med igentligen, men behöver pengarna så det är bara att bita ihop. Efter hockeyn ska jag träffa sanna, sen hem och försöka sova, vilket jag inte gjort dom senaste veckorna.
Fattar inte varför jag aldrig kan sova längre.. Måste bero på att jag tänker för mycket, och allt tänkade gör mig förvirrad.

hejdå, hörs.

^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0