tråkigt.

Tråkigt, jo för det har jag. Funderar på att ringa ett samtal, får se vad som blir med den saken.
Fryser gör jag med, så det får snart blir att joina sängen.
Börjar skolan så tidigt som 10 imorgon, uääk.
Varit ute och gått med Andrea ikväll, tog vinterbilder.
Vi gick förbi mamma med, och hämtade saker hon köpt till mig.
En parfym DKNY, den rosa
Ett läppglans, lukta sjukt gott. Typ tropic hawwai fan det hette.
och 2 mascaror, tack så mcyket mammsi.
På torsdag ska jag ut och äta med mamma, får se vart det blir av.

Vill ha sportlov nu med. NUUU!

^^lisemaria

Kommentarer
Postat av: Catrin Lorén

Hej gumman



Det skulle varit 1 mascara Kram

2010-02-17 @ 17:19:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0