trött.

Har varit en sjukt lång dag idag.
Började skolan halv 9, gick till 11.
Hem till mig med sofie och mimmie, dom kollade bröllopsfotografen och jag sov.
Vid halv 3 drog vi tillbaka till skolan, för vi hade kvällsöppet.
Var i skolan till 9, tog bussen in till stan. Sen blev vi hämtade av Andreas, han skjussade hem mimmie och bea till hammar, och jag och sofie och andreas åkte vidare till donken och köpte milkshake, sen skjussade dom hem mig.

Har precis kollat på hockey nu, och ska snart möta sanna.
Efter det ska jag hem och packa inför imorgon, åker till gosen i sthlm då.
Blir kvar i sthlm hela veckan, nice? ja.

^^lisemaria.

Kommentarer
Postat av: li

du hade verkligen en fin blogg :)

Hur länge har du haft den ? <3

2010-03-09 @ 12:53:56
URL: http://liinedalen.blogg.se/
Postat av: Din (:

mysa med gosen i sthlm, hoppas det är mej du menar :) :L

2010-03-20 @ 00:53:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0