100119

Dryg dag,
dryg väntan på paradise,
dryg väntan på sanna,
dryg väntan på ferdag,
dryg väntan på sommaren,
dryg väntan på besked,
allt är jätte drygt. inte okej.

Pappa kom nyss hem typ, han hade köpt mat, kyckling&kebábrulle, det var gott, blev jätte mättt.
Så nu sitter jag i min säng inprincip spyfärdig av mätthet, inte okej det heller.

Ikväll ska jag verkligen försöka somna tidigt med, hur nu det ska gå. Har ju inte lyckats med det sedan nyår, och den veckan. Vände dygnet helt totalt då, beror väl inte på det nu men, kanske, vem vet? inte jag ialf.

Skulle ha möte idag vid 10, trodde jag så gick upp vid halv 9, hade gjort mig iornding osv, när jag märkte att mötet var 11, kunde sovit en timme längre :( hade jag behövt.
Sofie ringde mig 7 imorse med, trodde jag skulle få kramp på den jäkla telefonen som bara tjöt hela tiden, tack sofie, du kommer få igen, jag lovar. ♥

Men var möte vid 11 som sagt, fast kom tidigare så vi tog det vid halv 11, pratade mest om underhållsbedrag och hur jag vill göra med allt ännu en gång.
Blir verkligen så förvirrad av alltid, vill ju egentligen inte ens gå i skolan, så skoltrött, men rädd att om jag hoppas så kommer jag ångra mig, vem vet jag kanske inte är redo för att bara hoppa in i en affär och jobba? Eller så är det precis där jag är. Men hur ska jag veta..
Om jag inte kommer in på Jensen i sthlm, då får det bli att söka jobb.
Trivs jag däremot med ämnet handel på tingvalla, och kommer in på Jensen, då blir det så, som det är tänkt nu iallafall. Men det är en lång tid kvar, kanske kommer upp fler alltenativ. Det märks..

Sanna är sjukt dryg, hon sitter i en biosalong med henmlig människa, undrar vem det är med, igår vägrade hon berätta? Hon kanske bara djävlades med mig, taskigt isf, jätte spänd om vem det är ju :O.. Jaja, när hon är klar ska jag väl träffa henne, och få med henne på powerwalk, behövs faktist efter en kycklingrullet, eller ja, det måste göras! Då blir det så.

hörs sen, eller imorgon. sen tror jag.
^^lisemaria

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0