100121

Trött var jag imorse, måste liknat en zombie..
Somnade sent inatt som vanligt, halv 3 typ,  däckade med telefonen i örat med, good work, tur att jag har 80 gratis timmar ialf, ett samtal på 7 timmar kostar endel annars. sen halv 7 imorse hade någon av oss lagt på i sömnen? Drömt som en dåre har jag gjort inatt med, ville verkligen inte vakna upp ur det heller, bara somna om hela tiden, men det blev det inget med. Gick upp vid 9, gjorde mig iordning och drog till skolan (tullholmen)
Pratade med massa lärare och fick matrial i allt som jag har kvar att jobba upp betyg i, ska dit och hämta lite imorgon med.

Möte igen imorgon med, känns som det är möten hela tiden, men det går ju frammåt med och händer något hela tiden, det är possetivt.

Hade IV lektion idag, eller vad man kallar det, jobbade med svenska, myter, det gick väl bra.
Sen var det öfa, och sen var dagen slut.
Slappt vill jag säga.

ska bara gå med jennys klass imorgon, då blir det lite nya lektioner, förutom öfa, som är imorgon med, men vet ej om jag hinner på den eftersom jag har möte.

Tro det eller ej, men tänkte faktist plugga lite nu, desto fortare jag pluggar upp allting, desto fortare kan jag hoppa av skolan, och söka sommarjobb, blir då längre sommarlov men ändå jobb.
Kommer iväg här ifrån fortare då med, antar jag.
btw så ska jag inte bara plugga upp gymnasiebetygen, utan nians betyg med, större chans att jag kommer in på JENSEN HP då. För det vill jag ju.

Men först måste jag ringa challe, inte snackat på typ hela veckan?!
peyze.

^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0