100126

Hemkommen ifrån stockholm, har haft det dunderbra.
Åkte ilördagsnatt/morgon, var där vid 12.
Toni drog och jobba vid 4, då åkte jag till stan mötte, sanna och matte, och challe och malin. Var inne i stan ett bra tag, följde sanna som skulle till tåget.
Drog tillbaka till jakan sen.
Måndags, vaknade vid 11, jag&toni drog till stan vid 3 typ, gick runt och kika, han köpte skor, råsnygga. och jag ingenting. vi Åkte och mötte challe vid gullmars, vid hennes skola.  babblade ett tag, köpte  med mat.
sen jakan och möta hans mami och hjälpa henne och bära hem matkassarna.
Sen blev det film.

jag är typ sjuk med, eller bara trött/utmattad, jag vet inte.
Men är inte på topp iallafall.
Hoppas på att sanna kommer snart, vilket hon gör.

^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0