Minnen


  1. När vi firade sanna förra sommare. jag och simone.

  2. om inte detta var längesedan, 2006, påväg tillbaka.

  3. jag och sussie, en helt vanlig dag med kameran
  4. jag och nathalia, turkiet 08
  5. pappa och sussie, höstas
  6. jaget, kortdag med sussie
  7. sussie
  8. sjukt gammal bild, men tali är faccinerad
  9. kortdag.
  10. julafton 07
  11. fest hos bea. f.v bea, tali , mimmie
  12. våras, challe plus moped, båda är saknade
  13. jag och simone i sommras!
  14. grillning med sofie och sussie.
  15. jag och simone i sommras, hos aarås
  16. vicki och maja i sommras.
  17. firande av min 17 års dag,
  18. party hos karrrro
  19. äventyr med livbåten med tali, trodde vi skulle dö
  20. flygresan till egyptien, som jag grinade mig igenom
  21. midsommar
stockholm, the voice med sanna i sommras

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0