Så gick mötet

Har varit en ganska bra dag hittills.
Jag vaknade vid klockan 8, ville helst bara sova. Men räcker med att tänka Sthlm så kommer jag upp! Riktigt bra.
gjorde mig iordning och åkte sedan in till stan, mötte titti vid halv 10, sen åkte vi till skolan.
Där mötte jag upp eva så tog vi oss en promenad till Tingvalla.
Där vi mötte upp katarina, riktigt trevlig faktist, och rolig? Ja, hade möte med dom i minst en timme.
Vi kom fram till att Jag ska göra min s.k Apu (som det är 2 veckor kvar av) på tingvalla i jennys klass, för att känna hur skolan är, hur handel är och om det är någonting som jag vill göra. Ska även gå på några IV lektioner och se hur jag trivs med dom lärarna och eleverna.
Efter 2 veckor ska jag bestämma mig om jag vill gå IV på tingvalla nu under våren och jobba upp mina betyg, eller om jag vill tillbaka till Tullholmen, eller vad det blir, inte pratat så mycket om det än.
Så nu blir det inga fler restauranglektioner, ska lämna kläderna imorgon ska eva, sken som en sol när hon sa det. YES!YES!YES!YES!

Ska tillbaka till katarina på möte på fredag igen, och imorgon ska jag på min första IV lektion, spännande, lärarna verkade ialf hur goa som helst.
Efter mötet mötte jag upp jenny, och då gick vi på handel lektion (ÖFA)
Den längsta lektionen jag någonsin haft tror jag, men trivdes gjorde jag, och det var intressant.
Hjälpte jenny med hennes "företag", och kom på affärsideér, kul!

Vid 2 gick jag och jenny till tandläkaren för hon skulle få en ny skena.
Sedan blev det bussen hem, och nu ligger jag och väntar på att min mat ska bli klar, varit så stressad idag så jag inte hunnit äta, är dock inte hungrig, men äta måste jag.

Ska glo film nu med, hörs sen.

^^lisemaria.

Kommentarer
Postat av: Mimmie

känns förjävligt.

2010-01-20 @ 23:32:23
Postat av: lajsy

gumman, jag får dåligt som lämnar dig

2010-01-20 @ 23:33:38
URL: http://lisemaria.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0