28 juli 2010

Sa att jag skulle börja blogga igen, vet inte varför jag inte gjorde det?
Fastnade väl såpass hårt i "storbloggarna". Kommer så väl ihåg, när jag klagade på mina vänner när dom läste storbloggarna, direkt dom fick tag i en dator så var det första dom sa, ska bara kolla en blogg. Det slutade givetvis med att dom kolla igenom alla bloggar dom kom på. Tyckte det var patetisk och sitta och lägga tid på det.
Tillslut fastnade självklart jag i alla "patetiska" storbloggare, Men vad ska man säga? Skandalbloggerskan kissie, vist ger hon underhållning, man får sig alltid ett gott skratt!
Men ifrån det, ska börja blogga nu igen, är så himla skönt och skriva av sig lite.
Tänkte lägga upp lite bilder med nu ifrån sommaren, men så har jag självklart inte med mig kamerasladden :(...
Har bara tagit det lugnt idag, sov till 3 eller något, jätteskönt.
Älskling har jobbat hela dagen, nästan.
När han hade slutat kom han med med rosor till mig, kan man vara gulligare?
Har iallafall varit i Stockholm hela sommaren, kan ju bero på att jag bor här nu, underbart, med världens bästa goaste pojkvän!
Mimmie kommer i veckan med, och till helgen sticker vi till gbg för en mimisemester, helt underbart.
Skriver med imorgon, ska försöka lägga in lite bilder då med, och berätta hur sommaren har varit hittils.
^^Lisemaria

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0