29 Juli 2010

Jag har tråkigt, jätte tråkigt, älskling är på jobbet, och regnet öser ner.
Vad ska man göra? Kolla på tv kanske, där kommer på problmet, det är bara skit på tv och jag har ingen ork att ta på en film.
Min mamma är  framme i italien nu med, nu är jag avensjuk.
Fast jag fick följa med, men jag ville inte, jag vågar inte flyga, hatar min flyrädsla.
Hoppas moster blir en underbart fin brud på bröllopet, och all lycka till dom igenom fortsatta livet.
åååååh, jag skulle följt med, vem vill inte se sin moster gifta sig på italienska kusten?
Inte jag tydligen, jävla flygplan.
Blir ju inte bättre av att brorsan är i Grekland med?
Alla är utomland utom jag, typiskt.
Och pappa på båtsemester?
Men jag och min prins åker till gbg på söndag, det ska bli underbart :*
Nu ska jag äta mat.
^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0