Drar in till stan.

Ska in till stan och möta upp Sofie & Simon och käka lunch, vet inte hur länge dom väntat på oss? Missade ju tåget vi skulle ta nu hel, men vad ska man göra. Har man en seg pojkvän så har man. Älskar honom lika mycket för det. Skitsur är han på mig nu för att jag klagar, han kan inte ge upp sitt sökande efter en speciell tröja, lite gulligt ändå.
Jag vill i alla fall äta på det goda pastastället som jag och Sofie käkade på, älskar den maten.
Ja jusste har ju köpt biljetter till Göteborg med, vi far iväg imorgon klockan 11.
Nu ska jag gå och ge min pojkvän en spark i rumpan för nu måste han skynda sig, annars missar vi ett tåg till. Det ska inte hända.
^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0