Mystime.

Är super trött.
Gått runt på stan hela dagen med Toni, Sofie & Simon.
Köpte ett par skor, ett sött linne, och en cardigan & 2 naglack. Kan tyvärr inte visa det eftersom min kamera inte har några batterier och laddaren är i Karlstad. Men åker till Karlstad den 9onde då kommer det upp nya bilder.
Kom hem ifrån stan vid 8 eller något.
Eller, vi åkte förbi Tonis mormor, och hämtade cigaretter åt honom och Anita innan vi åkte hem, satt där och pratade och åt knäcke-macka med lax, helt underbart gott, älskar Tonis mormors hemmagjorda lax.
När vi kom hem kollade vi klart på filmen som vi somnade till igår.
Nu har vi precis varit på godismonstret och laddat godis till i kväll & tågfärden till Göteborg i morgon på 5 långa timmar. Tågert går klockan 11:00, Hoppas vi inte försover oss i alla fall.
Tur att jag är så fruktansvärt rolig att tågresan kommer gå fort, Right?
Kassen kom precis hit nu, så vi ska kolla film antar jag.
Han och Toni sitter och kolla på massa Cod klipp på youtube nu när folk blir helt exalterade när dom lyckas med något bra, vilket jag skulle klara hur lätt som helst..
Måste hinna med och packa tills i morgon med, vilket kommer ta en massa tid.
Jag vet aldrig vad jag ska ta med mig, slutar alltid med att väskan inte går att stänga.
(bättre stavning Anita? ;) )
^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0