Nattinlägg.

Haft fullt upp hela dagen, med panik av kvav luft, värme & regn..
Färgade iallfall håret hela kvällen, är jäkligt blond nu, känns jätte konstigt.
Får hoppas att jag vänjer mig vid det så jag inte känner tvång till att bli brunett igen, vilket jag brukar göra när hösten och vintern närmar sig.
Under färgningen.
blony
Hade inget att göra inatt efter att håret var klart, och ville inte sova.
Så jag och älskling gick ut, tänkte åka till söder, till challe, och alla andra homopridebarn.
Men blev inte så, för när jag kom utanför dörren märkte jag att det regnade, och då ville jag inte att mitt hår skulle bli blött, så vi kom inte längre än att ta lite kort, och åka till Rissne och käka mat.
Men nu är vi iallafall hemma igen, Toni spelar Cod, G333k.  Medans jag tänkte redigera och lägga upp lite bilder vi har tagit.
Hörs sart
^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0