12 juni 2010

Nattinlägg.
Har haft en jätte trevlig kväll.
Började lugnt hemma, eftersom jag fortfarande är så sjuk, dusch, tv sängen, data osv.
Som vanligt slutar det med att jag får stressa med att göra mig klar.
Ändå tjatade jag på Sofie att vi skulle hinna med en buss, sen när hon ringer så hinner självklart inte jag med den bussen, (egentligen).. Men men, får gå osminkad, och hår om ett fågelbo, men fan, vem bryr sig? Inte jag!
Åkte till Sofie.E , förfestade med sofie sofie sussie anna jenny louise, jättte mysigt,
Sen bar det av till sanna, var där knappt en timme, sen fick vi skjuss in till stan av någon random kille?!
Efter det blev det scoore. med ida josse och flera,
kvällen vart lyckad.
Har precis käkar nu, och pratar med min älskling i telefonen, ska kolla film och se om jag somnar, ha det gött!
^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0