2 Juni 2010

Värmen är värkligen här, så jävla skönt. Har lovat mig själv att inte klaga på att det är för varmt den här sommare, vilket jag inte kommer hålla, för det är alltid för varmt. Det är i alla fall 50 grader på balkongen?! Rinner av en bara man går ut, men det är ganska skönt, heh.

Idag har i alla fall jag och älskling bakad bullar, eller han satt mest och tittade på och åt av degen, typiskt. Men goda blev dom, fast fula.

Nu håller jag på och gör mig iordning, och har precis packat klart.
För ikväll/natt, så ska vi till (landet) som man säger här i sthlm, malin har ett hus där, så det blir jag, challe, malin, och min bby. Vi ska grilla, ta en cider, bada, och bara ha det jätte mysigt, ska bli jätte roligt.
Ska möta upp malion och challe vid klockan 6!

Kanske kommer en uppdatering därifrån senare, ha det bra.

^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0