9 juni 2010

Var ett tag sedan uppdatering, jag som skulle börja ordentligt.
Men jag har legat sjuk i snart en vecka, och är fortfarande sjuk, har inte orkar göra någonting, jätte tråkigt.
Måste bli frisk, så jag orkar jobba ordentligt, och vara ute i solen, och hitta på saker. klarar inte det nu :/.
morgon åker jag i alla fall, till Karlstad. Saknar alla er där hemma!
Längtar efter att få åka ut med båten, gud så underbart!
Min Toni, kommer till Karlstad på måndag, vi blir kvar tills den 26e ungefär, jätte skönt! Håller på att leta flyg nu med, så vi kan sticka iväg till Spanien i början av juli!
Nu ska jag gå och låna en bok till tåget imorgon (bakom stängda dörrar), läst den många gånger, men det är så bra. Boken är hemsk och baserad på en verklig händelse. Gillar sådana böcker, fast dom är så tragiska.
kanske mår lite bättre av att få lite  frisk luft med, hoppas på det.
^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0