26 maj 2010.

Haft en väldigt stor svacka sen jag skrev senast, har bara inte haft någon lust, en nu känner jag att jag vill börja igen.
Bor i alla fall för mestadels hos min pojkvän i Stockholm (jakan) nu, har det toppen tillsammans, bättre än vad man kunnat hoppas på.
Hoppade ju som sagt av skolan för några månader sedan, ingenting jag orkar, känner att det inte är någon ide att slösa tid på någonting som man varken vill bli eller tycker är roligt.
Men i all fall jag jobbar jag åt pappa nu, och det funkar bra.
Fyllde äntligen arton i lördags med, underbart.
Fredags; Firande hos mamma, med släkt.
Vinflaska, 500 kr (lippa)
Presentkort Gina Tricot 500 kr, pandora belock (brorsan&jonna)
1500, mascar, fonduation, naglack (mamma)
400 kr (micke&matte)
300 (mormor)
Pandora belock, och pandora säkerhetskedja (av älsklingen)
käkade självklart smörgåstårta, supergott.
Fredagen var i alla fall superbra, blev jätte nöjd.
Lördag, firande hos pappa, blev självklart släkt och smörgåstårta där med.
1800 (pappa)
presenkort på mitt i city, 300 kr (faster&man)
Senare på kvällen kom Mimmie, johan, alex, och jenny, och tonibaby var redan hos mig såklart. Fick en väska av Mimmie, Jenny, och Alex, supertack för den, sjukt fin!
Vi spelade ett förfestspel som jag hade köpt, jättekul tyckerjag.
Senarte på kvällen drog vi vidare.
Fick då blommor och merci, av ida, nine, och josse. Jättegulligt,
Av tali fick jag ett panddora armband och en belock till det.
Det var en jättebra fördelsedag och jag är supernöjd!
var inte lika nöjd när jag skulle gå och köpa cigg åt toni på shell, självklart frågar dom inte om legg, jätte elakt tycker jag. Samma sak på kvällen i stan, och nu i veckan på COOP?! ...
Men jaja, så är det ibland, det kommer komma till användning.
Nu ska jag kolla på tv, och boka biobiljetter tills imorgon kväll.
lisemarialoren^^

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0