30 maj 2010

Ligger i sängen och bara slappar, det har jag gjort hela dagen, och det tänker jag fortsätta med! Fast snart ska jag äta tacopaj, det ska bli gott! Efter det ska jag fortsätta slappa och kolla film, vill att min älskling ska komma hem ifrån jobbet nu, ensamt utan honom, vill bara ha honom här och krama&pussa på honom.
Igår var vi illfall på bio, nightmare on elm street, den var jätteläskigt, hoppade ut biostolen ett antal gånget, usch. Var väl tur att jag inte fick mardrömmar om "freddy" iallafall.
Men den var bra, den borde ni gå på!
Igårkväll mådde jag inte illa när jag skulle sova, det var skönt, dagen idag är däremot värre, trött, lite illamående, och något som känns som mensverk, med småblödningar? kan inte vara möjligt, inte haft mensen på 2 & 1 halvt år.. Känns konstigt, hoppas det slutar snart. När jag inte vet vad det är för konstiga saker som händer med kroppen, då blir jag orolig..
Hörs senare.
^^lisemaria.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0