00.50 Kom precis hem ifrån Louise, vi har ...

00.50 Kom precis hem ifrån Louise, vi har kollat på idol hos fia&stefan, jätte mysigt och sjukt länge sedan jag träffade dom! Jätte roligt. Gick hem till Louise vid halv 11 satt och pratade med hennes mamma om allt möjligt. Kan ju börja med att jag verkligen ser fram emot nästa år! Planer inför kryssning, utomlands, Gotland? Vem vet, hoppas på det bästa i alla fall, vet att året kommer bli sjukt bra! För övrigt har jag haft en super bra dag, handlat alla julklappar klara förutom 2 stycken, känns jätte skönt så slipper man springa runt några dagar innan jul bland alla stressade människor! Att vara ifrån varandra i 3 år, och sedan hitta tillbaka och allt känns som igår är jag superglad över, så himla skönt. Otroligt att det kan vara så, men visar bara på stark vänskap! Ska kolla på Smallville och somna i telefonen med min älskling nu! Imorgon ska jag upp tidigt och jobba! Puss.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0