22.18 inlägget publicerades aldrig förut s...

22.18 inlägget publicerades aldrig förut så lägger upp det nu, är hemma nu kameran fanns på expert så fick med mig den hem, iphone 4 fanns även inne. Så jag köpte den till Toni i julklapp, stod kvar i butiken en halvtimme efter stängning så vi ska dit imorgon och fixa med simkort och abonemang Även hämta telefonen! Kollar på ung&bortskämd nu sen ska jag sova! Inlägget sen tidigare! Sitter på bussen ifrån Kista, skulle köpa en kamera men den var slut i lager, så nu är vi på väg till Elgiganten i barkarby. Hoppas att den finns där! Efter de ska vi till Coop och lämna nycklar. Sen hem, baka lussebullar eller titta på film, får se vi båda är ganska trötta.. jätte störande att vi hoppade på första bussen som gick istället för att vänta en stund, för nu åker den bussen vi skulle tagit bakom oss. Hoppas den får soppatorsk! Hihi.. Har fått klartecken på att vi flyttar in till nya lägenheten den 13 december, det är faktist idol Alice förra lägenhet, det ni! Inte alla som har bott i samma lägenhet som henne! Den ligger på tingvalla bredvid tingvallaskolan! Nu ska jag vara social mot min pojkvän som sitter i stolen framför och nästan sover! Puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0