Hemma ifrån en långpromenad!

Hemma nu ifrån en långpromenad med älskling.
Det var jätte skönt när vi gick ut, solen lyste och jag tog på mig mina solglasögon.
Vi gick till Elgiganten, där vi fastnade ett bra tag.
Vi gick runt och drömde oss bort bland alla fräsha saker som vi vill ha när vi bor tillsammans och ska inreda världens snyggaste lägenhet.
LED tv 60 tum, surround ljud? Låter bra va?
Dock är vi inte miljonärer! Tyvärr.
Men det är långt kvar tills dess.
Vi har det bäst nu som det är, Älskar att bo där jag bor!
Med en underbar kille, och en underbar Anita.
Toni köpte ett spel på Eligiganten i alla fall, jag stod och spelade guidar hero.
Vi kom nyss hem, ligger i sängen nu och ska kola på Andra avenyn, som vanligt.
Misse ligger och myser här också, som alltid.
Ska kolla på Paradise Hotell halv 8, efter det ska vi åka till Charlotte och Malin.
Toni ska köpa Ps3 idag.
Så senare blir det väl och fixa och koppla in det.
När han gjort det så ska jag spela Giutar Hero ett tag.
Sen ska Toni få spela sitt älskade COD, vilket han kommer göra hela natten.
Det är hans taktik för att komma upp till gymnastiken morgon klockan 7.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0