Vad har jag gjort under helgen?

Ja, vad har jag gjort under helgen?

Vi kan väl börja med vad som hände i fredags.
Jag drog till Charlotte vid 6.
När jag kom fram till henne så gjorde vi oss i ordning.
Efter de så gjorde vi i ordning med ost&kex, osv.
Vi satt och käkade de ett bra tag och bara satt och pratade.
Efter ett tag kom Dennis hem med polare, vi joinade dom och kollade på idol.
Det droppade in fler boys och vi drog igång med ölspelet.
Det var en supertrevlig kväll hemma hos Charlotte.
Vid 12 drog vi in till stan, charlotte raggade upp lite trevligt folk.
Hände ruskigt roliga saker på Centralen, dock ska jag inte gå in på vad.
Men det var en minnesvärd kväll. För mig i alla fall.
För challe? Det hon minns tycker hon var roligt, hihi.
Vi tog tuben till östermalm där vi träffade på 2 jättestad tjejer.
Vi gick vidare med dom och träffade Charlotte vän.
Stog och pratade ett bra tag med tjejerna som bjöd oss på haloween fest nästa helg.
Får se om vi drar dit skulle vara jätte roligt!
Åkte hem med sista tåget vi 2, där älskling mötte upp mig på stationen.
Låg och myste med min pojke och kollade film och åt paj, sen somnade jag.
lite Bilder ifrån i fredags.



Så såg jag ut i fredags, älskar den nya tröjan jag köpte!



Ost&kex!



Dennis vän, som jag inte minns namnet på, och Dennis!



Oscar!



Challe var kvällen fotograf!



Charlotte & Dennis!



Charlotte&Jag innan vi drog ut i dimman!



Jag och brudarna vi träffade!



Detta gjorde jag i lördags!

Jag vaknade vid klockan 12 någon gång.
Försökte väcka Toni men han sov som en stock, han hade spelat hela natten.
Men jag lät honom sova kvar.
Istället gick jag ut på en promenad.
Köpte lite frukost, färska frallor osv.
Gjorde i ordning frukost på sängen till min älskling.
Äggröra, bacon, yougurt och frallor med oboy till.
Han blev jätte glad (tur för honom).
När vi hade käkat klart så somnade han om?
Så jag hade jätte tråkigt.
Charlotte kom till mig vid 3, vi satt och snackade till typ halv 4.
Då väckte vi toni, för då var det dags att gå ner till tvättstugan och tvätta.
Jätte tråkigt, men skönt att ha det gjort.
Efter att vi hade lagt i första maskinen, så tog vi det bara lugnt.
Toni och charlotte somnade?
Snacka om någon sommar trött, och någon som är bakis?
Själv började jag spela guitar hero, tills det var dags för andra maskinen.
Efter att vi tvättat klart så gick vi och köpte piazza, jätte gott.
Minns inte ens när jag käkade piazza senast.
Vi kollade lite på Twilight och på New moon.
Tog det bara lugnt hela kvällen, jag och Charlotte satt och skratta tills vi grät.
Hade en super rolig kväll/natt.
Jesper och Patrick kom hit en sväng med.
Toni drog med dom ut en sväng.
Sen när han kom hem så spelade han en tag.
Efter de tog vi på en film, After life.
Som vi alla somnade till.
En städad balkong!



Mina sömntutor!



Slutligen, vad har jag gjort idag?
Vaknade vid 11, av att hela fönsterbrädan vibrerar.
Det var pappa som ringde och ville att jag skulle skicka lite musik till honom.
Dug vad roligt tänkte jag klockan 11 en söndagsmorgon.
Men snäll som jag är så gick jag självklart upp och gjorde det.
Väckte Toni vid 1, och vi gjorde oss i ordning och gick till stationen och mötte upp Charlotte.
Efter det så tog vi bussen till IKEA!
Gick runt där rätt länge, käkade köttbullar gjorde vi också. MUMS!
Köpte nytt till sängen. Vitt överdrag till täcket.
Helt vitt, så nu är misse kamoflerad!
När vi kom hem så gjorde jag i ordning sängen, och snart ska vi gå och handla söndagsmys!
söta dom är mina älsklingar!



<3








Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0