Jag är tillbaka.

Har inte bloggat på sjukt länge, i know.
Men nu tänkte jag dra igång igen.
Jag håller fortfarande på och jobbar för fullt.
Är även hemma i Stockholm nu, åker tillbaka till Karlstad om någon vecka för sjukhusbesök.

Saknar min lilla SofieW sjukt mycket, kommer snart hem till dig hjärtat.
Saknar alla andra vänner, familj också förstås.
Men sakna måste man alltid göra.
Är jag inte i Karlstad, saknar jag folket där.
Är jag inte i Stockholm saknar jag folket där.
Men så är det.
Har varit riktigt lat idag inte orkat gjort mig i ordning.
Tänkte hoppa on i duschen snart, och sen göra mig i ordning.
Sen kanske det kommer en outfitbild om ni har tur, vilket nästan aldrig händer.
Nu ska jag ringa Challe och tvinga in henne till stan på en fika med mig.
Är så sugen på en Chailatte.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0