Sjukling.

Sitter här med en stor kopp te med honung och jobbar samtidigt som jag kollar på Jims Värld.
Jag har blivit sjuk, älskling har smittat mig, jag som försökte hålla mig undan så bra, han har ju inte ens fått pussa mig, för jag inte ville bli sjuk? Men ändå händer detta, jag som alltid haft så bra immunförsvar.. Hoppas på att bli frisk snart i alla fall.

Charlotte och Cherin var här igår, vi satt och pratade och kolla på film, New York minuts, den är alltid lika bra. Dom åkte härifrån vid halv 1, fick nästan springa till tåget för att hinna med det, man vill inte missa sista tåget. För det betyder att man får sätta sig på en timmes lång nattbuss, inte roligt, jag lovar.
Jag och Toni gjorde inte så mycket mer när dom hade åkt, vi la oss i sängen och kollade film, Transformers, jag hann somna innan filmen slutade, vaknade morse vid 8 av att Toni satt i sängen och spela COD? Han som skulle till skolan, han fick sig sömn en timme, sen skulle han upp till skolan. Vill tycka synd om honom som inte får sova, men han får faktist skylla sig  själv att han inte sover istället för att spela. Eller?

Ska fortsätta jobba nu.
Sjuk, trött...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0