Hej på er här kommer ett nattinlägg.

Tjolahopp, jag sitter faktist och dricker ett glas vin och har skissat lite till mitt CV som jag äntligen ska skriva i morgon! Den 7e Mars ska jag till min jobbcoach då ska vi gå igenom det.
Den 7e Mars har ju jag och älsklingen min ett år också, vet inte riktigt hur vi ska fira det, men något mysigt får vi hitta på!
Imorgon blir det att gå upp hyfsat tidigt, packa skriva CV, ska till Rissne med, Toni´s skola och hämta hans dator!
Shoppade lite för några dagar sedan.
Nu ska jag krypa ner med min älskling i sängen och titta på film och sova!
Denna filmen blir det.




Kommentarer
Postat av: Kungkjelle

Mycke shopping nu va ;-)

2011-03-10 @ 12:45:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0