Iphone nörd.

Hej på er, detta inlägget är tillägnat till Sofiew som tycker jag är dålig på att blogga.
Har ju inget intressant att skriva, därför jag uppdaterar så dåligt.
Men vad har jag gjort idag då, eller den senaste veckan?
Jag har införskaffat mig ett "Promenadband" som jag går på minst en halvtimme 2 gånger om dagen, superduktig är jag! Riktigt skönt att få svetts av sig lite, inte gjort det på dom senaste månaderna, åren? Nej så länge som år kan det inte vara..
Jag och min älskling har varit ute och gått i det svinkalla vädret, trodde låren skulle gå av fr att dom var som isbitar.
Jag & Toni's släkt har firat hans 20 års dag, jätte trevligt vi åt på restaurang Kina bufé.
Toni fick en mus och ett tangentbord av mig, razer. Gissa hur lycklig han blev? :)
Jag har planerat in att åka till Karlstad på måndag och stannar till Torsdag, då åker jag Sofie, Mimmie & Jenny till Stoockholm. Vi ska bo ute på Lidingö hela helgen, bara umgås mysa och festa! Längtar som en jubelidiot det kommer bli jävigt roligt!
Vad finns det mer och skriva, att jag blivit beroende av min iPhone, okej jag har alltid varit det men nu är det förfärligt sitter och spelar hela tiden, Tap Tap, smurfvillage, tapZoo, ett grodspel och en coinspel? Jaja, morgon ska jag träna igen, och skriva CV, hejda.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0