Jävla MYNT!

Fyfan säger jag bara, jag har suttit och räknat mina pengar i 3 timmar nu!
Först räknade jag enkronor till 800 då var jag självklart tvungen att tappa bort mig?
Eftersom alla pengarna låg i en hög så var det bara att börja om.
Jävla tvångstankar jag får att det måste vara rätt liksom, spela roll om jag räknar fel på en krona.
Tror ni inte att jag gör samma sak sen igen när jag kommit till 500? Typiskt mig!!
Men nu är jag i alla fall klar, jätte jobbigt.
Men nu vet jag exakt vad jag har, det var mer än vad jag trodde.
Fick i alla fall ihop det till 4760, i bara mynt? Hur bra är inte det av mig har ändå bara sparat på mynt i drygt ett halvår!
Kanske kommit upp i 10 000 om ett halvår till, skulle vara riktigt skönt!
Nu ska jag sova, om jag kan. Ska upp ganska tidigt i morgon, eller tidigt för mig i alla fall.
Kolla hur jävla stor "sparflaskan" är, står en bon aqua bredvid att jämföra med!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0