Motivationen är tillbaka!

Som rubriken så fint lyder, motivationen är tillbaka och just nu är den på topp.
Kan nog inte kännas bättre än så här, sjukt skönt.
Pratade i telefonen med söta lilla Sofie nyss, hon skulle käka på Antep med Sussie, Mimmie & Jenny, skulle jag med vilja göra. Saknar dom allihopa.
Anita har i alla fall börjat diska nu och jag ska snart dammsuga lägenheten.
När vi är klara så ska jag ta mig ett glas vitt, det är jag värd och skriva på mitt CV.
Sen ikväll är det minuten på tv och Big brother som jag ska kolla på.
(Självklart Solsidan också, men jag ligger ett avsnitt före så redan sett förra veckans!)
Min älskling jobbar också, tiden går jätte sakta när han inte är hemma!
Imorgon åker vi till Karlstad också, ska bli skönt saknar mina små grisar i den gamla hålan.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0